Sunday, April 28, 2013

Mad doctor from RAFM Call of Cthulhu miniatures

 This is a WIP. That´s one of the mad doctors from RAFM Call of Cthulhu miniatures. It have been sit on my painting desk for aeons mostly because I wasn´t sure what colors should I use for his clothes. I decided yesterday to go for a traditional scrub of nowadays surgeons so it still can be played on my modern zombie apocalypse games. Too much blood? I tried to hold myself but I always go crazy when painting my bloodied little monsters... Mwhahauahaua !!! (supposedly evil laugh)
 
 Este é um trabalho em progresso. Este é um dos médicos loucos da RAFM miniaturas de Call of Cthulhu. Esteve jogado de lado por eras principalmente por que eu não conseguia me decidir pelas cores de sua roupa. Decidi ontem pintar como um avental tradicional de cirurgia dos cirurgiões da atualidade, assim posso usá-lo em meus jogos de apocalipse zumbi moderno. Muito sangue pra você? Eu tento me conter mas sempre fico meio louco quando pinto meus pequenos monstrinhos sangrentos... HUhuhauhauhauahu!!! (supostamente uma risada malévola)
 
 
Iä! Iä! Cthulhu Fhtagn!".
 
 

No comments:

Post a Comment