Sunday, August 5, 2012

15mm Gladiator - Hoplomachus


 Não morri ainda não... Pai de três e a caçula com 6 meses somente agora está me dando um tempo pro hobby. Acabei de ler o "Red Sand Blue Sky" da 2 Hour Wargames e estou louco pra começar a jogar. Espero em breve estar postando um resumo de batalha no Blog. Sua regra parece ser bem legal pra jogo solo ou contra amigos. Como eu não tenho nenhuma miniatura de gladiador eu resolvi começar a esculpir alguns em 15mm para ser mais rápido. Ainda não está uma "coca-cola" mas acho que melhorei bastante principalmente porque com escala de 1/100 é fróida esculpir qualquer tipo de detalhe. Acho que ficou um hoplomacus legal. Que vocês acharam?

 No, I´m not dead yet... Father of three with a young daughter of six months only now i can spare some time for hobbies. I just read the "Red Sand Blue Sky" from the 2 Hour Wargames and I'm dying to just start playing. I hope I can soon be posting a battrep. The rules seems to be pretty cool to play solo or against friends. As I have no miniature gladiator I decided to start sculpt some in 15mm. It is not a "Great" mini but I think I improved a lot especially because with scale 1/100 is so hard to sculpt any kind of details. I believe It nicely depicts a hoplomachus. What do you think?



 Imagem ruim de Iphone... vou tentar
macro com a máquina depois de ler o manual
Crappy Iphone pictures... later after reading the manual of my
camera I´ll try some better macro pictures

No comments:

Post a Comment